söndag 22 juli 2012

Försöka med en kort uppdatering om de som sker.. :p

Vår vackra lilla Prinsessa! :)

Ska försöka gå i genom min vardag lite snabbt nu..
Min bror har varit otroligt klen och sjuk denna vecka.. Inte kunnat äta, spytt osv. Bara legat i feber typ. Har varit HEMSKT att se honom så.
Ajja, efter en massa samtal, ett x antal läkarbesök osv så konstateras det att han har körtelfeber. Tar fort en massa prover och 3 av 5 leverprover är INTE bra.
Så han var nära på att läggas in där ett tag!
Och eftersom att han är min lilla bebis än idag så håller ju hjärtat och hjärnan på att brista i oro!! MEN, idag när vi kom var han på benen. Han log, skrattade lite.. Börjar bli sig själv igen. Och gud så jag har saknat det där leendet. Han mun som går i ett. Allt. Äntligen är han tillbaka, min älskade lillebror! Men, det tar tid för levern att återhämta sig. Så han måste vara riktigt lugn ett tag nu. Nya levertester på torsdag, håller alla tummar och tår!

I morgon börjar allvaret för mig.. jobb, jobb, jobb! Och då menar jag JOBB! Jobbar varje dag denna vecka, måndag till söndag. Varav två pass 7-21. Kommer bli sjukt ovant!
Och just nu känner jag mig nervös och... är vek rätt ord?! Mitt dåliga självförtroende kommer och spökar såklart. Och då blir det liksom "kommer jag klara det här" och "tänk om jag gör fel, inte hittar nånting, eller glömmer någon".. Usch. Vill alltid prestera så bra! Har alltid sån himla press på mig själv.. Men men.. Ska släppa alla tankar nu, dega ner mig i soffan och bara försöka vara..


Denna dag tog vi oss en promenad runt här.. Kollade in barnens dagis med mera. :)
Sen tittade vi förbi min familj. Och sedan hem igen.
La barnen, tvättade och städade ihop i massor.
Sen la vi kött i marinad och när barnen vaknat åkte vi och grillade med min familj. Smaskens! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll! Hörs kanske i morgon, om jag orkar och hinner.. Oj oj. Nu började jag grubbla igen.. Bläää!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar