lördag 14 juli 2012

Långnäsparken och veteranbilar

 Igår var vi ut, eller vi var ner på stan och lysnnade på Takida. Underbara Takida!! Älskar dom. Men så jävla snål så betalade inte in mig. :( Men men. 500 spänn för en kväll, njaa. Hade ont i halsen, var snorig så kändes inte så roligt. Men med lite alkohol i kroppen kan man ju hålla på (nästan) hur länge som helst ändå. :P
Elliot sov hos sin farmor och farfar för första gången, och Elvira på Blomkransen hos sin faster och Calle. Debut för båda två. :) Mamman var ju som vanligt nervös, gillar inte alls att lämna bort mina små godingar. Men allt hade gått så bra, så det känns skönt. :)
Efter det åkte vi hem och snyggade till oss. Tog cyklarna ner till mamma och pappa, där var mamma och min faster Mia redan i full fart.
- Klä av dig!! vrålade mamma när jag klev in genom dörren. Haha. Så hon lånade min svarta spets tröja då, och snodde mina super snygga klackskor från England. ;) Vad gör man inte för sin lilla mor.

 Sen lånade vi raggarbilen och åkte till Rengsjö. Till Jocke, Helen, Anna och Tomas som grillade. Åt lite med dem, pratade och drack. Riktigt härligt. :) Sen kom också Anna och Jimmy. :)
Sen for vi tillbaks in till stan. Jag cyklade och träffade min underbara vän Malin. Och Niklas åkte på en körning. Gick runt på stan och pratade och tittade på folk. Niklas hade hällt i sig tre öl på cykeln ner mot stan, haha, så mötte även upp honom och sen drog vi på Max när kvällen började lida mot sitt slut. En kanon trevlig kväll!! Tack alla mina fina!! :)
 Idag tog vi såklart sovmorgon, handlade lite och sedan hämtade vi hem barnen. Och som jag längtat efter dem! Även om det mesta bara varit sovtid, men endå. :P
Åkte ner på Långnäs och tittade på en massa gamla veteranbilar och kollade den lilla marknaden. :)

 Barnen ville så gärna doppa tårna, så det fick dom ju såklart. :) Solen hade precis tittat fram så det blev verkligen hett.


Bara för att vi har världens finaste barn! <3
 Såå härliga små tår, i det kalla vattnet. :) Hiih.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar