tisdag 3 juli 2012

Bett och näsblod..

 Förmiddagen spenderade vi ute, så tittade små flickorna Ståhls förbi igen. :) Trevligt trevligt! Barnen busade och hade race med bilar, fyrhjulingar, allt möjligt. ;) hiih.
Sen gick vi in och åt potatisbullar, jag fick 1½, Elliot 3 och Elvira 2½. Haha. Dom klår mig jämt!! Och dom hade kunnat ätit ännu mera! Hiih.
Sen kom gammelmormor. Så då gick vi ner på Erikshjälpen. Jag fyndade denna paradhandduks grej. Skrek Jenny om den! ;)

 Blev också en ängel. som jag valde att färga om till vit. Passar bättre in hos mig då!! :)

 Vattnade blommorna och pysslade på medans barnens snusade och sov sött. :)
 När dom vaknat. Eller jag väckte Elliot fem i tre, och då låg han och drog sig i sängen en halvtimme. Hhaha. Kul och få upp honom i tonåren!! ;)
då gick vi ut och hade picknick iaf. Myspys! Elliot var så lkyclig och kastade sig runt på filten och myste.
 Sedan åkte vi hem till Gamm där vi blev bjudna på mat. :)
Elliot blödde näsblod så alla trodde han ramlat och slagit sig. Men han har en sån liten näsa, och så ibland när vi åker bil kör han upp sitt finger, lååååångt in, och så kommer det kanske ett gupp.. och jaa.. Det resulterar i näsblod. Såg värre ut än vad det var alltså.
Men jag håller ju näst intill på att tuppa av när jag ser blod.. Aaah, blir alldeles klen och svag ;)
 For sedan hem, busade på ute på gården ända tills Elvira bett Elliot IGEN.
ANDRA GÅNGEN idag!!!
Jag trodde jag skulle vrida öronen av ungen! Fan vad arg jag blir på henne! Elliot som är så snäll och försiktig. Försvarar sig ingenting. Borde ge henne en hård knuff så hon fattar att hon gör fel!!
*ÅÅÅH! Ne vad hemsk jag är. Men blir verkligen jätte arg!! Och så vet jag inte hur jag ska göra mot henne. Hon är ju så liten! Ajja..

 Annars leker dom ju alltid snällt med varandra. Måste vara att det kliar så hemskt i Elviras mun att hon bara biter till..

Nu kom Niklas precis in genom dörren.
Så nu ska jag hänga en tvätt, sen umgås lite med honom. :)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar