söndag 22 juli 2012

Vinkväll med min fina vän. :)

 Dukade upp ute på tralldäcket.
I väntan på min fina vän Malin. :)
 Helt såld på det här vinet!
Och jag gillar inte ens vin. ;)

 Satt och pratade i timmar. :)
 Sen bestämde vi oss för att cykla vidare..
Hiih. ;) Mot Soooofyyy!

 Dan, Lina & Klara.
 Malin, vinflaskan och Sofy. ;)
 Dansar och sjunger i soffan. ;)
Hade en grymt rolig kväll!
Dan och hans kompis skjutsade mig och Malin ner på stan.. Tog ut pengar och vinglade ner mot Långnäs.. Men kände där att ne, jag är så nöjd med kvällen, synd att förstöra de. Så jag släppte av mina små favoriter och cyklade FORT hemåt.
Sjukt skrajsen över alla dessa våldtäkter. Men jag kom hem helskinnad. ;) Hehe!
Tack för en enormt rolig kväll alla, ett extra tack till Malin! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar