måndag 2 juli 2012

En fantastisk förmiddag med fina Elin och hennes små underbara.

 På förmiddagen packade vi oss ut i bilen och begav oss till Rengsjö. Hem till Elin, Maximillian och lilla Celine. :)
 Elviras fötter och så lilla Celine. :) Hon passar på att äta upp all mat som Elvira tappar ner, min lilla kladdgris. ;)

 Maximillian guidade mig runt i deras underbart fina hem!! Otroligt vackert! Exakt så som jag vill att mitt hem ska se ut!! Du är otroligt duktig Elin! Jag hyr in dig den dagen vi köpt hus. ;)) Hiih! Blev även bjudna på lunch. Stort tack! :)

 Sen hade super kvinnan Elin även bakat paj, smaskens!! Maxis sitter ute på bron och äter, då kommer matvraket Elvira. ;) Hiih.
 Var ute och lekte, barnen klättrade och busade på. Hälsade på kaninerna och så vidare. En underbart trevlig förmiddag. Stort tack!! :)

1 kommentar:

  1. Tack själv för en mysig dag :) Det måste vi göra om. Åh vad du är snäll Jenny, men du är precis lika duktig du med :)

    SvaraRadera