torsdag 5 juli 2012

Onsdag - sjukhuset, stan & bilbingo

 Min lille konstnär. :) Tycker det är roligt och rita!! Och favoritfärgen är lika som mamman hade som liten, rööööd. :)
 Lekte en stund ute på gården innan det bar av upp till sjukhuset.
Min lilla bonjänta har slagit sig ner på traktorn. ;) Hiih!

 Det syns ju vilken liten "småjävlig" syster Elvira verkligen är. Gör allt för att retas med brorsan sin. Här vill han kolla motorn, och hon stänga. :P Haha!
Var upp på sjukhuset där dom fick kolla Elviras mun. Det var början till svamp, men ingen fara än så länge. skulle bara borsta bort med vishy vatten. Så hoppas verkligen det försvinner! Hon har fått det pga av pencillin och att hon varit sjuk så pass mycket nu.. Först dubbelsidig lunginflammation och sen vattkoppor, så ett helt klart försvagat immunförsvar har orsakat detta. :(
Efter det åkte vi och storhandlade. Niklas och barnen stekte pannkaka och då smet jag ner på stan.
 Eller jag åkte och hämtade upp Caroline och så åkte vi ner på stan. Hon skulle boka tatueringstid, och jag skulle leta present till Malin. :)
Började med en lunch, mums!!
Och sen shoppade vi loss. Och vi ska verkligen inte handla tillsammans. Herreguuud vad vi lurar på varandra, haha. ;))
 Jag åt (nästan som vanligt) tacotallrik och drack hallonsoda. Mums! :)
När jag kom hem lagade jag mat. Kyckling och färsk bandpasta med tomat och pesto. Jag åt nästan ingenting då min mage (även igår) var som den var.. Suck!Sen slängde jag ihop en kokosrulle med hallon. Hiih. Och sen for jag på bilbingo med mamma och mormor.Så bjöd dom på lite kokosrulle och dom tyckte den var super god!! Jag har inte smakat den då magen inte låter mig äta. Åååh!
Åt dock mackorna som mormor hade gjort och tagit med sin på bilbingon. super goda! Men!! Fick hem och spy sen på kvällen. Jävla magjävel!!
Inte vann vi nånting på bingon heller. Skitkorv!! Men pappa gav mig en hundring som tröst. ;D Haha! Han hade suttit här hemma och druckit öl med Niklas. Karlar! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar