söndag 1 juli 2012

Bortlånade barn.

 Synd att det blev riktigt dåliga bilder med mobilen imorse.. Men här sitter mina sötnosar, och Mimmi och Hello Kitty på en varsin stol. Haha. Mysig frukost. :))
Sov till halv tio idag. ;o Men Elliot var vaken mellan typ fyra och sex imorse... Blää. Resulterade i en helt slukörd mamma.

 Lill sessan spanar efter storebror, i en enoooormt stor t-shirt. ;) Men söööt!
Mamma och pappa ringde imorse och ville ta barnen. Dom tyckte jag behövde tid för mig själv.. Men, vad gör man en söndag?! Alla myser ju med sina familjer, ligger bakfull eller liknande.. Men jaja. Var snällt av dem. Tänkte att jag kunde städa av lite här hemma iaf. :)
Så mamma och pappa kom och tog barnen i vagnarna.. Jag pluggade in mobilen i förstärkaren och dunkade musik som bara den. Jag vrålade (sjöng), dansade och städade. Så himla skönt att bara få rensa ur sig lite så också.. :)
Sen åkte jag till Malin, och vi tog Linus i vagnen och promenerade ända till Dollar. :)
Malin var bakis idag, stackars liten. ;) Hiih. Jag var inte avundsjuk på henne, men dock hade jag också vellat varit ut. Men men.. Nästa helg så. ;)
Köpte ljus, hårsspray och glass på dollar. Och sen vandrade vi hemåt igen. När vi var efter gamla Arbråvägen började det falla lite regndroppar, sen när vi kom fram till parkeringen vräkte det ner!! Haha. Hade sån himla tur, helt ofattbart. Varit varmt och fint hela dagen, men men. :)
Stort tack Malin för en trevlig promenad!! :) Får hoppas det blir många såna nu när Niklas blir hemma ett tag.
 Sötnosen när jag kom hem till mamma och pappa. :) Elliot satt ute på altanen med morfar, under filten och lyssnade på regnet som smattrade på taket. :)
Nu är jag trött!! Men ska duscha och mysa i soffan. Jag ska INTE titta på fotboll. Ska försöka leta mig en film och sen sova rätt tidigt. Äta jordgubbar. ;)
Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar