tisdag 14 augusti 2012

Tack Ringshög!

Ja, som rubriken och tårtan lyder.. stort tack till Ringshög! Till den underbara personalen, till dom fantastiska pensionärerna/kunderna! :)
Jag kommer sakna Er grymt mycket. Haft en kanon sommar med Er. Trivas har jag verkligen gjort! Blev faktiskt någon tår där på söndag kvällen. En av "mina" mysgubbar grät för att vi (jag och min kollega Sofia) skulle sluta, en anhörig berömde mig över mitt jobb och tyckte jag var för gullig och snäll. Det värmer! Helt sjukt, otroligt mycket så betyder det massor!
Man gör sitt jobb, jag gör det jag är där för och lite till. Jag bryr mig verkligen om dem! Och när det syns utåt och när andra uppskattar och gillar det, då känns det bra. :)

Gjorde två tårtot och bjöd dem på. Som gick åt. :) Hiih.
Hände mycket i slutet på denna vecka, två ramlade och bröt lårbenet. :( Och sen söndag morgon var det snutar över heeeela Rengsjö.
Jag som säkert kom flygandes i 90km inne i Rengsjö, blev tvärnit när man såg snutbussen. Och sen fick man krypa bakom en polisbil. Sen när jag kom in på jobbet, klädd och klar så möttes jag av fyra eller om det var fem poliser..
"Godmorgon, dags för jobb.. ?!" sa en ung poliskille till mig..
Stum av förvåning och chock.. mumlade jag "mm" nånting och sprang vidare uppåt till kollegorna. Då hade det försvunnit en man under natten.
Som tur var hittades han senare, välbehållen. Tack och lov!

Jag hoppas jag får se alla snart igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar