söndag 19 augusti 2012

Kort om helgen.. :)

 Denna dag har varit en riktigt seg dag. Jag har inte sminkat mig ett dugg idag, inte ens lite mascara.. Och de var flera månader sen sist tror jag.. Men så sköööönt! Kunna gå och gnugga ögonen hela dagen. ;) Haha! Inte har jag gjort något åt håret heller, nee..
Hade morgonmys med mina två små godingar! Dom har också verkat lite små trötta idag. Som tur är har vi tagit det lugnt.
Mamma och mormor kom under eftermiddagen då barnen sov.
Vi pysslade och donade lite tills barnen vaknade. :)
 Så här ser onepiecerna ut, Elviras är såå söt, valde att visa baksidan där det står "Hug Me". Och Elliots är så sjukt tuff och snygg. Så det blev två måsten! :)
Under gatufesten kom Malin och hämtade upp mig med bilen.
Vi tog en trevlig biltur med mycket prat! :) Kanon trevligt, som alltid! <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar