tisdag 16 februari 2010

Bandy ?!

I morse när vi låg i sängen lyckades jag äntligen fånga Elliots leende, dock med mobilkameran så det blev inte så super bra. Men det duger för en stolt mamma Jenny ! :)

Har storstädat badrummet uppe idag. Har varit väldigt svårt att göra nånting idag för Elliot vill bara vara med mig hela tiden. Somnar han i min famn och jag lägger ifrån mig honom så vaknar han. Lite små jobbigt faktiskt för jag kan inte sköta eldningen riktigt.. :/
Snart kommer moster Josefin och hämtar oss, vi ska in och äta middag hos gammelmormor. :)
Sen funderar vi och är jätte sugna på bandy. En otroligt spännande och avgörande match ikväll. Bollnäs-Västerås.
Ska vi på bandy så ska lille Elliot få följa med. :)

Måste försöka göra nånting nu, det ser hemskt ut här hemma ! Men hinner nog inte så mycket mer idag innan syster kommer.. Hm. Jaja, får försöka göra nånting imorn eller ikväll när pappa Niklas är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar