onsdag 10 februari 2010

Nu sitter vi här i stugan igen

Ja, nu är jag och lille Elliot hemma i Rengsjö igen.
Niklas är i Göteborg den här veckan så då har jag och Elliot bott hos mormor och morfar.
Skönt att vara hemma igen, lite små kallt här fortfarande, men mormor och gammelmormor följde med oss hem och hjälpte oss bära in ved och elda. Tur det, tusen tack !

I Söndags åkte vi in till Bollnäs för Niklas skulle åka längskidor med Elliots mormor och morfar.
Så då passade jag och Elliot på att gå en sväng. Ringde till Bea och Emilio och hörde vad dom gjorde, så dom kom ut och gick en sväng med oss. Så skönt och få prata av sig med någon som är i samma situation och som förstår !
I måndags var vi också ut och gick.. Jag och syster gick upp till ICA träffen och lämnade tillbaka ett Nelly-paket, sedan gick vi en sväng runt Ren. Mys ! Kul och prata med min syster också. :)
Sedan på måndagkväll var jag, sys, mamma, bror och hundarna ute och gick. Var något kallare då så gick bara en liten sväng, måste ju tänka på den lille i vagnen.

Igår gick vi också en liten sväng, fast bara jag & Elliot. Riktigt skönt, men denna gång gick inte huvudvärken över. Men men.. På kvällen åt jag semla med syster och så kollade vi på vårat älsklings program "Halv åtta hos mig", så vart vi ännu mer sötsugna. Haha, typiskt ! ;b

Har kört igång en maskintvätt, så eldar vi och så slängde jag i mig lite mat. Elliot sover som en stock, jag funderar också på att lägga mig. Har knäppt på Småstadsliv, var längesen man såg första filmen nu. Haha !! Ska bädda ner mig i soffan, men inge siva blir det. Måste passa elden !

Ikväll kommer Niklas hem med flyg från Göteborg. Yippiie !
Han sköt sig med spikpistolen igår.. :/ Hm !
Och så är han duktig och slutade snusa i Lördags vid 21:00. Han är så duktig såå !

Måste ta min son nu !
Hej på en stund.

2 kommentarer:

  1. Jaa nu har jag läst lite på din sida som jag inte viste fanns för några minuter sedan:P Jag och Emilio längtar tills i morgon då vi träffas :) Han sakar sin gudmor och tycker hon ska hälsa på offtare. flytta till bollnäs!!!!!

    SvaraRadera
  2. Tim har också slutat snusa :)så duktig dom är :)

    SvaraRadera