lördag 20 februari 2010

Syster åker redan idag.. :/

Var ju som sagt på stan igår med mamma, och shit vad det blåste. Det blåste till och med in i vagnen en sväng så Elliot tappade andan. Stackarn !
Köpte de här super söta Barbapapa skorna till honom, och så en mössa. :)
Sprang ner till Becker en snabbis också, mamma hann att boka tid. Men jag tror jag bokar lite senare.
Sen bjöd mamma mig på en sallad, myspys.
Kvällen igår tog vi det lugnt och kollade på let´s dance och hockey. Sverige vann !! ;)
Missade dock Solsidan, eller vad det heter, och det är ju synd.

Fick nyss höra att syster åker redan ikväll till Skottland, så nu håller vi på att skynda så vi blir klar och kan åka in till Bollnäs snart.
Min lillasyster.. :( Guud vad jag kommer sakna henne, Elliot också. Han har klätt sig i grönt idag igen, för systers skull. Hiih. Har även tagit med ett kort på mig, Niklas & Elliot som hon ska få och ta med sig.

Ne, nu måste vi sätta lite fart !! Bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar