torsdag 18 februari 2010

Booooooring !!!

Imorse när vi låg i sängen. Elliot ligger och funderar.



Ja nu är det fjärde dagen jag sitter här ute i skogen..
Jag har så tråkigt.. Och man kan inte göra någonting, bara att springa och passa kaminerna hela tiden. Usch va less jag är !!
Niklas har bytt firma och har haft bilen hela veckan.. Vi har börjat leta efter en till bil, men åh så onödigt det känns. Massa onödiga pengar på en till bil, de är pengar som jag vill ägna till vår son eller till semester eller så..

Känner mig lite små sjuk i kroppen, har inte riktigt någon ork eller så.. Men kan vara inbillning, hoppas jag blir piggare snart iaf.
Min lille son sover nu igen, så jag kollar på absolut ingenting. Bara skit på tv, eller ja.. Top model är det ju, men men..
Niklas blir sen hem från jobbet idag.. Yeey !
Suck.. Han ska åka skidor med min pappa.
Jaja, nu ska jag kolla runt på datan lite.. Sen ligga här och vänta på att min underbart söte son ska vakna och mysa på mammas mage.

2 kommentarer:

  1. Guuud vilken liten goofis=) Vi måste komma och hälsa på snart! Sköt om er! kramar Kusin Mikaela

    SvaraRadera
  2. mosters sötnos! <3 kommer sakna er massor!

    SvaraRadera