måndag 22 februari 2010

Bollnäs

Imorse kom mamma och mormor hit till oss. :)
Dom hjälpte mig att plocka ihop lite i köket och sen så åkte vi in till Bollnäs.
Blev shopping på Dollar och A&H. Super kul ! Hiih.
Sen åkte jag och mamma hem till Ren och gjorde lite lunch, sen blev det också en semla. Mums !

När Niklas slutade fick vi mat hos mina föräldrar, sen blev det A&H igen för att kolla på en "bänk" eller vad man ska kalla det. Apoteket och köpa mer Minifom droppar och så stor handling på Coop.

Nu är vi äntligen hemma igen, har en massa att göra hemma här.. Så vi blir väl vaken hela natten.
Ska packa träningsväskan iaf, tro det eller ej. ;o Haha. Men imorn ska jag ta med mig lille Elliot på Mamma Yoga. Har fått med mig Bea och Emilio och Johanna och Melwin också.
Kul, kul !! :)
Är dock jätte snorig och så.. Men det ska nog gå.
Sen imorn blir det att träffa barnmorskan för Efterkontroll.. Hm, blir väl gyn undersökning och så.. Suck. Jag verkligen hatar det !!
Sen ska Elliot träffa läkaren, så får se hur det går.. Otroligt spännande det med.. !

Hade bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar