torsdag 18 februari 2010

Lite mer gnäll, och så plock

Har slängt ihop köttfärsås nu medans Elliot sover, startat diskmaskinen och plockat lite..
Det är det ända jag kan sysselsätta mig med, städa och plocka.. Wiiie !
Och hjälp vad jag klagar mycket idag, förlåt..
Men jag är verkligen rastlös och sååå uttråkad.
Väldigt glad och tacksam för att mamma är ledig imorn och förhoppningsvis kommer och hämtar mig och Elliot tidigt !
Vi ska ner till Becker imorn, prata lite tattoos.. Hiih. :)
Sen hoppas jag mamma vill gå lite på stan, för jag är shopping sugen. ;) Attans !
Ne, men bara så jag får sysselsätta mig lite. Och titta i affärer är ju som sagt det bästa jag vet !

Tänk att min lilla syster snart åker till Schweiz, och hon blir borta i 3 veckor ?!?! Ojoj.
Vi ska ha "hejdå-ses snart-middag" på lördag, lät hemskt med avskedsmiddag.. Hmf. För hon åker på söndag.. :/
Och jag håller nu på att leta ett recept på någon god efterätt som vi kan göra tills lördagen.
Hittar något som jag tror att jag ska prova ikväll efter maten, om jag hinner. Elliot ska först och främst få ta sig ett bad. :)
Tänk vad stor han kommer vara när hon kommer hem.. :( Dom kommer ju inte känna igen varandra. Jodå ! :) Ska skicka mms med bilder på honom, om det går.. Annars blir det webcam.

Nu ska jag leta efter mer recept, om någon har något smaskigt recpet så säg till. :)
Blir snart Ghost Whisperer, hiih.

1 kommentar:

  1. skicka mail, mms är svindyrt för mig att ta emot :( tråkigt nog..

    SvaraRadera