torsdag 4 februari 2010

Mammas pojke !


Har knappt fått lagt ifrån mig min son idag. Men lyckades få honom att ta nappen, en liten stund iaf. Annars har han är har varit en riktig mammagris idag.
Har varit som att han känt på sig när jag lämnat rummet och då börja gnällt/grymta.
Så har fått gått och burit honom eller haft han i knät hela dagen.
Super mysigt, men det komplicerar en hel del saker. Som att slänga in ved i kaminerna och hänga tvätt. Haha, men men.. Vi har lyckats med det också.
Har som sagt hängt tvätt, gjorde mig lite lunch och det var längesen man åt lunch och nu sitter jag och fikar med mig själv och kollar såklart på Ghost Whisperer.
Är lite arg på Niklas, han har slarvat bort Elliots magdroppar.. hmf, toppen !
Känns som att jag måste ha koll på allt, men det börjar bli fullt i min hjärna också..
Och det är väl inte bara jag som bor här, ansvaret ligger ju hos båda..
Men han har tankarna på annat håll, min käre sambo..
Lägger bort det mesta och minns inte vart och en massa annat..

Jaja, nu ska jag sura och trycka i mig snoddasbakelser tills min son vaknar och vill ha mat.
Ghost time.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar