torsdag 4 februari 2010

Mysmorgon

Idag har vi inte alls gjort mycket, än så länge.. Vi har sovit något bättre inatt, men det märks att min lilleman har magont. Man ser hur han vrider och skruvar sig. Det ser ut att göra så ont, att han inte gallskriker ?! Hm.. Stackars mammas bebis. :(
Vi ska prova att köra med Semper dropparna i en vecka nu, så får vi se hur det blir..

Just nu sover lille Elliot så jag har passat på att plocka ihop och dammat av lite här och där.
Ser ju hemskt ut här, men men.. Vi stökar till så fort. :b
Hade tänkt gått en sväng med vagnen idag, men vädret ser inge vidare ut. Suck !
Visst är det kul med snö, jag älskar snö.. Men det finns väl en gräns ?!
Mamma & syster hade tänkt kommit och fikat Snoddaskaka med mig, men det verkar inte som att dom ville ge sig ut i det här vädret. Förstår dem, tråkigt för mig & Elliot. :b
Niklas var dock hem en sväng, han skulle hem till chefen och hämta material, så då passade han på att kika in till oss en snabbis.
Saknar honom !
Ganska.. Hm, jag ska inte säga krävande, för då låter det jobbigt och så vill jag inte att man skall uppfatta min åsikt.. men.. svårt att vara själv.
Jag har två spisar jag måste springa och elda i, mata och ta hand om min son, ev. städa och tvätta och sen så måste man ju ta hand lite om sig själv. Fast det glömmer man oftast bort, typ frukost eller borsta tänderna, alltid någonting.
Får se vad jag hittar på nu, har handtvättat min amningsbh nu iaf, så ska torka den och så kör jag nog en maskin tvätt.
Åker vi till Gävle i helgen blir det då en till amningsbh. :b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar