fredag 12 februari 2010

BVC, vägning och mätning



Här är vår lille son pytteliten.. ;)

Idag har vi varit på BVC, vägt och mätt honom. Och gissa om vi chockerade sköterskan.. Vår son har gått upp till 4460 ?! ;o Haha. Nästan ett kilo sen sist. Mamma med grädd mjölken, det är nog jag det. Men bra att han växer. :) Sen var han 53,8 cm lång. Usch så stor han blir. Det får inte gå för fort !! :/

Inatt provade vi faktiskt flaskan och att ge tillägg för första gången. Elliot hade legat och tutat på mig flera timmar så tillsist var jag så slut att jag bad Niklas hämta och prova flaskan, och det gick ju hur fint som helst. :)

Var in till mamma med hennes vantar, drack lite kaffe där och sedan tog jag med mig paketet med Elliots kläder som kom igår. Han fick en Alfons Åberg body, vita shorts hängselbyxor (till sommaren), Svea mössa och så ett linne där det står "My dad is stronger than yours". Superduper sött !

Nu har vi ätit och tänt en massa ljus, njuter i vårt nystädade hus. Skönt att få lite ordning ! Elliot myser i soffan med filtar, ska göra honom sällskap. Guud vad jag älskar honom, helt obeskrivligt. Senare blir det Let´s Dance med lite Marabou och chips. Smaskens !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar