fredag 5 februari 2010

Fredagsmys med syster.

Idag åkte jag och Elliot in till Bollnäs. Luktade kattskit i HELA huset, så vi drog fort som tusan !
I Bollnäs tittade vi i genom vårat HM paket som äntligen kommit, hiih.
Hängselbyxor, huvtröja och två långärmade tröjor till Elliot. Linne, t-shirt och kortbyxor till mamma Jenny.
Sen umgicks vi med mormor Catharina.
Mamma Jenny är super trött idag ! Har känt mig riktigt sliten idag. Men nu framåt kvällen så känns det lite bättre faktiskt.

När Niklas slutade kom han till oss på Ren så då åkte vi på MM och köpte cola och en jättestor godispåse, smaskens ! Sen åkte vi på Picasso och köpte mat för blev så sent idag.
Tänkte gå på bandy ikväll, var så sugen på de och rolig match mot Haparanda, men men..
Jag är trött och känner bara för en myshemmakväll med lite Let´s Dance och Solsidan. Och så är lille Elliot kanske för liten för att gå på bandy, men hade varit kul.
Men vi blev i alla fall hemma.
Min syster som nu har eget körkort är här och myser med oss, kul !! :) Har fått lite hjälp med blöjbyten och sånt, hiih. Elliot har fisit och kissat på moster Josefin ! Haha. ;)

Ska lägga oss snart för imorn ska vi upp tidigt och åka till Gävle. Yeey !! Har längtat länge efter lite shopping, hiih. Men jag är fortfarande för tjock för att handla nånting till mig själv, kanske en bh eller en stor tröja kan man kosta på sig.. Trosor behövs också !
Men jag har ju två killar jag kan handla till, hiih. Och det är betydligt roligare.
En externhårddisk ska jag försöka hitta.
Får se vad man kommer hem med, brukar bli mer än vad man tror eller mindre vad man hoppats på. Så vi får se om det är en nöjd eller missnöjd Jenny i morgon. ;b
God natt!

1 kommentar:

  1. tror det har blivit hans nya hobby att kissa och fisa på mig så fort jag ska byta blöja! :p

    SvaraRadera