tisdag 2 februari 2010

Hårfärgning

Igår kom Niklas hem sent i från Gävle, så vi hann inte på Dollar utan skyndade oss på Coop.
Klockan var ca: 20:00 när vi kom in till Bollnäs.
Skyndade oss och handla, och jag stod och valde hårfärg hur länge som helst.
Skit svårt att välja, och så har man Nikals med sig som är ett sånt stöd när det gäller kläder, smink, hår och jaa.. sånt ! Tillsist hörde jag att min lille son började tröttna på att sitta i den där bilbarnstolen, så slet tag i två färger och rusade mot kassan.
Hemma framför tv:n blev det nyheterna och jag stor grät över den lilla spädbarns flickan som dog, så fruktansvärt.
Så var den kvällen "förstörd", jag tänkte på den lilla flickan hela kvällen så för minsta lilla började jag gråta för. Tänkte även på den lille två-åringen med blindtarmen. Fy vad hemskt !
Men Ha-Ha åt mig, så sjukt ! Inte alls likt mig det här. Men men..

Men idag klev mamma Jenny upp tidigt och duschade och åt frukost medans sjusovaren Elliot sov, blev tvungen att väcka honom tillsist. Byte skjärten och sedan åt han lite, fast somnade snabbt om igen. Så då skyndade jag mig att trycka ner han i bilbarnstolen (den är inte populär, men däremot älskar han att åka bil).
Så åkte vi in till mormor Catharina som skulle hjälpa mamma Jenny med håret.

Och jaa, nu är vi hemma i Rengsjö igen. Först blev mitt hår gult, rosa och orange. HEMSKT !
Men sedan la vi i en färg för att neutralisera det "skrikblonda" och jaa.. Både mormor och jag blev nöjda. Vill ju inte vara superblond längre, så det här får duga ett tag nu.

Kollar på Ghost whisperer nu, så bra ! Älskar den serien, fast den skrämmer skiten ur mig. Eldar förfullt, känner att jag är lite hungrig, men jag orkar verkligen inte göra något mer nu. Vill bara ligga i soffan med Elliot. Hoppas han vaknar snart, så han kan få sig lite mat.

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar