onsdag 7 juli 2010

6 Månaders kalas, halv års kalas.

Haha. Ja, jag bestämde mig tillsist för att ha ett litet kalas för vår älskade son.
Överdriver, jag vet. Men egentligen borde man fira varje dag med detta lilla mirakel.
Imorse gjorde vi oss i ordning och åkte in till stan, hela familjen Frank/Eriksson.
Gick på Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, Guldfynd, Swedbank.
Startade ett konto till lilleman, och satte över lite pengar till honom på en gång.
Handlade på Willy´s, sedan åkte vi och köpte lite jordgubbar.
Åkte hem och gav Elliot lite päron, sedan var hans så trött så sov i över två timmar.
Då passade vi på att göra två tårtor, en smörgåstårta och en jordgubbstårta.
Eller jag gjorde, Niklas plockade ihop en massa och började göra fint på uteplatsen.

Så nu framåt kvällen har vi haft kalas. :)
Elliot´s mormor, morfar, morbror, farmor, farfar, Barbro & Jocke.
Mycket trevligt. Satt ute och pratade och åt i massor.
Elliot fick en nalle, två t-shirts bodisar, huvtröja, en t-shirt med tillhörande shorts, en ljusblå potta och ett pussel. Tror inte jag glömt något. :) Tusen tack alla, ni hadeju inte behövt köpt något. Men det kommer väl till pass, så återigen tack. :)

Ligger nu under en filt och har sån fruktansvärd frossa.
Niklas säger att jag är varm.
Så förmodar att jag har fått feber. Känner mig inte alls pigg.
Beror nog på myggorna.. :/ Reagerar ju så här då..

Jaja, får se om det är fint i morgon. Då blir det stranden, om vi alla är pigga. :)

1 kommentar:

  1. Detsamma :) Äntligen har jag fått sett din son, förutom på bild alltså :p

    Nej, jag hittade ingenting. Simone shoppade loss som vanligt, haha. Ni då? :)

    SvaraRadera