torsdag 1 juli 2010

Trodde du ja.. ?!

Ja, det trodde jag.. Men det gick ju inte alls.
Min son var alldeles för trött för att äta, han bara skrek och skrek.
Ingenting hjälpte, inte att lugna med pärondricka eller nånting..
Slutade med att jag gav upp, och han somnade i min famn.
Han ligger nu uppe och sover. Är nog inte konstigt att han är så trött när han börjat vakna fyra/fem på morgnarna.. Suck.
Men får tänka på de mamma sa: Men Jenny, du måste tänka på dem som är uppe hela nätterna med sina barn, och varje natt.
Och visst lilla mamma, det är såå sant. Men jag måste få gnälla till lite, är klen och har varit det alldeles fööööör länge, jag sover redan dåligt som det är och jag vill bara gnälla lite helt enkelt. Sura av mig och sen kan jag släppa det..

Ska iaf passa på att göra mig lite frukost, för nu är jag så hungrig att jag mår illa.
Ska laga mig lite gröt, det gillar jag.
Sedan ska jag plocka ihop i köket, snyta mig, borsta tänderna osv.
Ska unna mig att kolla runt lite på internet och sen kanske jag hinner scrappa lite ?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar