fredag 2 juli 2010

Inte ett moln, så långt ögat kan nå..

Alltså vilket underbart väder !!!
Och Elliot sov ända till tio över sju, och det var himmelskt !!
Han är mysig och pratgad, så verkar vara på ett kanon bra humör. :)
Och när man tittar ut så är det inte ett enda moln.
Åh, härliga sommar !!
Ska klä på oss nu och packa klart inför Orbaden.
Håller också på och tankar ner en skiva som jag och lill grabben ska popa i bilen. ;)
Men det går såå segt på de här trådlösa modemet, suck.
Skulle bott i stan, där gick det fruktansvärt fort.
Snoren rinner för fullt, är alldeles täppt.. Men, det skiter vi i nu !
Vädret är ju hur underbart som helst, och min son är världens bästa.
Så inga klagomål idag.
Är hungrig känner jag.. Ne, dags att sätta fart !

Beachen 2010, here we come ! ;D
Ha en toppen dag alla goa !

1 kommentar:

  1. Många fina namn! Håller med dej, pojknamn är mycket lättare att komma på!
    Jag vet inte vad det tagit åt honom när han köper en mobil :O Men jag lovade honom 2x 30 min´s massage :P haha!

    SvaraRadera