torsdag 1 juli 2010

Missfärgatvatten..

Ja, glömde nämna igår att när jag kom hem från Bollnäs och började bära in alla grejer så märkte jag att skötväskan saknades. Typiskt ! Men sen så tänkte jag att jag och Ellios skulle försöka klara oss på det vi hade hemma, det vill säga banangröt.
Men när jag tar in och läser posten så står det att dom stänger av vattnet den 30, och det var ju igår. Samma jävla dag som dom lägger ut lappan !! Panik. Jenny svettades och kände sig super sjuk, och jag skulle göra gröt åt min son. Det går inte utan vatten !
Men just då ringer min älskade lilla mamma och frågar om hon ska komma med skötväskan, och så erbjuder hon att ta med sig vatten. Tack lilla mamma, vad skulle jag göra utan dig ?! :)

Igår kväll när jag skulle ta med mig ett glasvatten till sovrummet så ser jag hur missfärgat det var. Usch och fy !! Jag kunde inte dricka de. Även fast Niklas sa att det inte smakade nå konstigt eller så. Men som tur var hde jag kvar vatten som jag fått av mamma, Bollnäsvatten. :) Hiih.

Nu ska jag ta och göra lite lunch åt min lille son, som är jätte trött. Så blir tyvärr "för tidig" lunch idag igen. Men men.. Funderar sen på att åka in på Dollar eller så. Eller så kanske kroppen behöver vila ytterligare en dag. Jag vet inte, men jag vill inte.. :b Jaja.

Ska ta mig tid att läsa lite bloggar sen. :) Nu ska jag ringa mamma och höra vad dom har för planer för dagen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar