fredag 2 juli 2010

Räkan.

Haha. Jaa, jag ser ut som en räka.
Riktigt röd ! Men de är det värt, det är ju iaf en färg. Haah.
Fast är ju som sagt inte så konstigt att kroppen får sig en chock när man inte suttit i solen på över ett år. :b

Jaja. Haft en kanon trevlig dag på Orbaden. Hur underbart som helst !
Elliot har varit gudomlig, lekt själv och varit lugn och glad och ätit kanon bra.
Även när han fick gröt hemma hos sin mormor och morfar, och gröt har inte varit så populärt nu i några dagar. Men idag gick det i, yippie. Det gör mamma Jenny glad. :)
På vägen upp och åkte brorsan med mig, popade min nya skiva.
Kanon bra. We in Miami, bitch ! Sjöng dom när min bror hoppade in i bilen. Haha.
Pratade en massa med honom, och det kändes skönt.
Är inte alltid man hinner med att prata och höra allt han varit med om och allt han funderar över. Och jag vill gärna finnas där för min bror, min syster också såklart.

När vi kommer fram skrattar min mamma och syster åt mig, eller åt min packning.
Hade skötväskan, frysväskan, barnens hus väska, en "mimmi" väska och kameraväska. Haha !!
Och då hade jag ändå glömt min solstol. :b
Familjen Sundins var med oss idag, vilket var Ewa, Emma och Erica. Så trevligt !! :)
Väl på stranden kom Marie, Tove och hennes kompis.
Åt heeeela dagen tror jag. Så härligt att får gå och små äta.
Gick i pizzabullar, nektariner, morötter, sallad, macka, festis och en massa, massa vatten.
Men just ja, glass såklart !! Men inte så onyttiga saker, så det var ju duktigt av mig. Var riktigt sugen på Marabou en sväng, men lyckades stå imot sockersuget.

Efter badet åkte syster med mig hem och vi popade lite Lady Gaga och Rihanna. ;)
Åkte ner på systemet och handlade lite apor. ;b
Sen hem till mamma och pappa och grillade, mums !
Nyss kommit hem, nästan. Plockat undan i köket och väskorna och lagt lill hjärtat.
Var in på MM och handlade lite inför morgondagens strandvistelse, och då ska ju Niklas med. Köpte After Sun och en till solskyddfaktor, är VÄL behövligt.
Hela jag svider nu, och tror jag fått solfrossa. Men de ska vara lite å.. ;)

Dumt att jag nämnde att det var en "intressant" fotbollsmatch ikväll, för det ville ju min sambo självklart se.. Suck !! Jag vill ju se en film, det är ju Fredag kväll = mys kväll ?!
God kväll mina vänner !

1 kommentar:

  1. Haha :) Kanske endast på just den bilden!
    Annars säger alla andra att han är lik min syster eller hans pappa :p

    SvaraRadera