torsdag 1 juli 2010

Och så såg kvällen ut..

Har kommit hem för en stund sedan.
Var in till mormor och åt god mat, och fick sedan jordgubbar.
Smaskens ! :)
Ellliot fick lite blåbär, päron & hallon puré. Det gillade han, men roligare och äta när vi andra äter. :) Fick en majskrok och lite pärondricka, eller ja.. ganska så mycket. Han är galen i det !

Åkte på Dollar med sys, blev lite scrapbookgrejer, tavel-list och en dricka.
Några killar som ropade: Frank !
Både jag och sys slängde runt med huuvdena, kände inte igen de fyra pojkarna/männen, tog varandra i armkrock, drabbades av ren rädsla och små sprang in i affären.
Pucko 1 & Pucko 2, eller ska jag säga B1 & B2 (blondin).
Syster fick senare ett samtal om hur otrevlig och osocial man är. Sorry !
Men jag är så sällan ut nu och träffar "nya" människor, och känner knappt igen de gamla heller. Så jag undviker alla så gott jag kan. MEN det ska jag ändra på. Jag ska vara en trevlig och social prick. :) Har kommit fram till att vi lever kanske bara detta liv, och då vill jag bli ihåg kommen som en glad, trevlig och social tjej. Får se om jag lyckas med de, hehe. ;)

Var sedan på Willy´s och handlade nappar och mjölk. Sedan Rengsjö, tankade bilen, svängde in till Helen med lite pengar för brännbollen och pratade en massa. :) Måste försöka umgås lite oftare, är ju så trevligt att prata av sig med sina kära gamla vänner.
GRATTIS till Jocke Lind som blivit morbror till lilla Elsa idag. :) Hiih.
Badat Elliot och packat för morgondagens strand-dag. Åh, längtar !
Har inte varit på beachen än, och det är minst sagt ILLA !!
Hoppas mitt lilla hjärta är på bra humör. :)
Här sitter lill killen i soffan när han får päron puré. :)
Blir arg när han tappar balansen och faller, i sidled fast framåt.. hm ?!

Men det här var ju också en lämplig ät-ställning, tyckte lilleman. Dock höll mamman inte riktigt med om de.. ;b


Min goa lilla knubbis !! Puss & God natt med er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar