lördag 3 juli 2010

Hela havet stormar.


Även denna dag har spenderats i Orbaden, fock med Niklas. :)
Elliot var inte lika glad som igår. Började med att han vägrade att sova i bilen dit, och sedan vägrade han att sova i famnen, min famn, på filten.. jaa, vi provade det mesta. Han fick tillsist vara vaken, vi roade honom så gott vi kunde.
Var faktiskt ganska så varmt idag, nästan för varmt. Så varmt i luften och så.
Elliot var alldeles svettig, så mycket vätska fick han.
Efter ett tag kom Patrik, Bea och Emilio. Och det var trevligt.
Små grabbarn fick bada, eller Elliot doppade tårna. Och hanblev inte glad.
Skrek rakt ut och sedan skällde ahn på rätt rejält på sin mamma, haha. ;)
Är så rolig när han morrar på sådär, fast joller liksom.
Jaja. Hade gjort goda baguetter med hamburge dressing som vi åt, köpte glass, men annars var vi duktig och åt frukt. :)
Ett minus med Orbaden är att det alltid är så fruktansvärt kallt !! :b
Gjorde Tacos när vi kom hem, och guud så gott det var.
Var längesen vi åt det nu.
Elliot låg uppe och sov i sin säng, så då gick jag och Niklas ut och åt ute på vår uteplats. Super mysigt ! :) Nu har Elliot fått badat, ligger nu nakenfis på golvet. Och det var verkligen som hela havet stormar. Lill killen sprattlade och skvättade vatten så tror hela badrummet är vattenbelagt. Och pratar, jollrar och skriker för fulla muggar. Han pratar så han drar i halsen heeela tiden. :b Haha !
Jag sitter och kollar på Guldkompassen. Hiih. Niklas vill de fotboll, men det får han inte. :D


Lägger ut några bilder sen gårdagen hos mamma och pappa. :)
Elliot var en riktig lite gladfis, och charmar ju alla med sina stora blåa ögon och jätte skratt.
Vet inte varför dom där biöderna hamnade på snedden, men men.
Här nere ser ni Elliot ligga med sin mormor och morfar. :)


6 kommentarer:

  1. Jag förstår det :) Ja det får ni gärna göra, absolut :) Bara att höra av sig det vilken dag ni kan :) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för att du försöker peppa mig. Men jag är livrädd. Vägrar ändå göra det vaken.. :/ Och tack för omtanken! Sitter garanterat psykiskt så jag kan bara försöka hjälpa mig själv, det är lite tufft. Såg att du fått komma ut i solen också :P Skönt! :)

    SvaraRadera
  3. Ja, faktiskt :)
    Mina föräldrar bor i iste, typ 1 mil från Vallsta :P

    SvaraRadera
  4. så känner jag med, kul att se tillbaka sen ;D vissa blir alldeles tokiga ifall de inte får kommentarer. är inte direkt därför jag skriver :) jag läser en massa bloggar, kan inte direkt kommentera alla. gör det då man känner för det lixom :)

    ja man lär känna deras olika tecken, sött tycker jag ;p hahaha, ja slänga fram den innan de blir ledsna ;)

    SvaraRadera
  5. Haha :) Jo, precis! Man tycker på sätt och vis att de ska vara lik sin mamma. Men jag håller med dig att det är roligt att man kan se barnen i sina syskon/föräldrar osv :)

    Hur gammal är han nu förresten? :)

    SvaraRadera