torsdag 8 juli 2010

Möblerat..

Ja, idag tänkte vi åka till stranden.. Men vädret lovade regn, så struntade i det.
Jag var fortfarande lite små konstig sedan igår kväll, och natten har varit jobbig.
Har frysit som en galning och sedan svettas, floder kändes det som. Usch.
Jaja, vi har länge funderat på att byta sovrum. Så gjorde det idag.
Men Elliot har inte alls varit på humör idag. Ingenting har dugit.
Bar upp gåstolen, babysitern, la han på golvet med en massa leksaker, till och med att ibland både jag & Niklas låg på golvet och viftade och skakade på nästan alla hans leksaker.
Men det dög inte det heller. Bar vi honom, och gick runt här i huset gick det bra.
Men det hade vi ju inte tid med, vi hade ju rivit om på hela övervåningen.
Så Elliot har sovit ganska mycket idag, han har varit ganska så trött.
Och sedan måste det vara tänderna, vet att jag tjatat om det länge nu. Men det bara måste vara dem, och de bara måste vara på gång snart. Han är alldeles super knölig på hela underkäken.

Han har dock varit glad och en riktig mys nu närmare kvällen, så det var skönt.
Gör så ont i en när han är ledsen..
Han har prova sina nya adidas skor idag, och riktigt stilig blev han. Hiih. Sötisen !
Och så har han för första gången i sitt liv suttit på pottan, stora killen.
Det kom inge i pottan, men han satt nöjd där. :)
Han har även badat, och skätter som en tok. Bara att byra om efter man gett han ett bad nu för tiden, haha. Så roligt. Han älskar verkligen att bada.

Sovrummet blev väl sådär.. Lite svårt att vänja sig, och allt fick inte riktigt plats som det borde. Men det löser nog till sig. Lite små plock kvar. Men det får vänta, både jag och Niklas är slut nu. Ska väl lägga oss snart nu.. Efterlängtat !! Så god natt alla.

2 kommentarer:

  1. Okej, det ska jag göra :)

    Jodu, hon kan allt shoppa hon. haha :)

    Trist, försäkringskassan är ju som dom är.

    Tack, hihi :) Så kunnig är jag inte. Testar mig bara fram ;p Började faktiskt i paint och gör det mesta där.Förstår mig inte riktigt på allt annat, men jag försöker öva när tiden räcker till :p

    SvaraRadera
  2. hihi tack :) älskar att ta bilder, är ett stort intresse så en systemkamera ska jag spara ihop till. men en bra och det kommer dröja länge antar jag :)
    har en helt vanlig gammal (säkert 7år), konica revio KD-410z 4.0 mega pixels ;) den är kanon !

    SvaraRadera