söndag 18 juli 2010

Jag går och fiskar.. la la laaa.

Det här är bilder sen vi var och fiskade i Torsdags. Då var vi här i Rengsjö i en sjö som heter Hölesjön. Pappa fick sig en liten gädda.
Här packar vi ihop innan "stormen". Min pappa som har ihop spöet, och sedan kör iväg båten.
Min älskade sambo i fören... Så underbart att fiska !

Bollnäs snyggaste systrar ?! ;)
Våra skoooor.
Jag hade tyvärr glömt mina stövlar, men dom är vita med rosa prickar.


Idag var vi till Skajet och la i båten, jag, pappa & Niklas. Mamma var hemma med Elliot, Jakob var med sina kompisar på K-lund och Josefin var på jobbet.
Jag vann vår lilla fiske tävling med 18 fiskar.
Pappa kom tvåa med 15 fiskar.
Niklas kom sist med sina 4.
Riktigt roligt. Var en kanon härlig kväll !!
Elliot hade myst på med sin mormor. Han var riktigt trött nu när vi kom hem.
Han somnade i min famn med vällingflskan i munnen, älskade lilla sötnos.
Vi ska nu packa och göra i ordning lite för avfärd mot Leksands-sommarland i morgon.
Ska bli såååååååå roligt !!!! Får se om man vågar ta med sig kameran.
Kommer väl ha fullt upp med att åka, så hinner nog iaf inte ta några bilder.
Får se. :)
Hoppas ni njuter och har en trevlig sommar, för de har jag/vi. Bye ! :)

2 kommentarer:

  1. http://fuldans.se/?v=ekmlkciwnj Haha kolla vad jag gjorde på dig!!! :D :D // Lillbror

    SvaraRadera
  2. http://fuldans.se/?v=afnlaksuzj josefin!!! :D

    SvaraRadera