tisdag 13 juli 2010

Sommar, sommar och soooool.

Det var ett tag sen nu..
Har haft fullt upp känns det som. :)
Tänkte lägga ut lite bilder på min lilla prins, men orkar inte.
Tar det en annan dag. :)

Såå, vad har hänt sen sist ?!
Joo. I helgen var vi iväg och tittade lite utanför ett hus som vi är intresserade av.
Niklas vill hålla det lite hemligt, så då har vi det så. ;b
Min mamma, pappa och bror var med.
Och efter det åkte vi på Jontas och köpte gooood mjukglass. ;)
Så himla trevligt !!!
I Söndags var jag och min familj ut till Stenö.
Och där campade familjen Sundins, Niklas var till Järvsö på nå rally.
Men vi hade det iaf super skönt. :)
Igår var vi ut till Norrsundet och firade min kusin Mikaela som blev 25år.
Det var super härligt, var ner till vattnet och doppade tårna på både mig själv och lille E. Så skönt, och trevligt och roligt att träffa min släkt.

Idag var Niklas, pappa & Jakob upp mot Åre och tittade på en Epa.
Men blev tyvärr ingen affär..
Får fortsätta leta. :)
Jag och mamma låg hemma på gården och höll på att smälta bort.
Elliot sov i skuggan i vagnen, han har varit så mysig och gosjuk.
Älskade lilla unge !!

Får se om jag orkar blogga nå mer i veckan.
På Fredag sticker vi till Leksands sommarland iaf. ;D
Åh, längtar !!! Älskar, älskar, ääälskar det !
Sen kanske vi ska på en riktig husvisning någon dag.
Hiih, skojj skojj. God natt !!

1 kommentar:

  1. Ja, dom hade en som verkade bra nu för ett hyffsat pris.. Tror den kostade typ 1700 och skulle egentligen kostat 2500 eller nåt sånt. Hugo måste ju dela med sej av sin nuvarande barnstol snart, hehe ;)

    Jodå, vi överlever. Har haft en hemsk dag med illamående idag bara, och värmen slår ut en totalt. Hoppas det vänder snart bara :D

    SvaraRadera