lördag 17 juli 2010

Hjälp !!!

Idag har vi rivit ur allt på övervåningen.
Vänt upp och ned på alla garderober.
Tvättat ett gäng maskiner, dammsugit, skurat golven, hängt ut alla mattor och sängkläder.. Ja, det mesta som går att göra helt enkelt. För vi tror nämligen att vi fått "klädmal".
Usch, fy och blääää !
Vet att det låter hemskt äckligt, för det tycker nog jag också.
OM det är det... ?! Jag vet inte, vi vet inte.. Ingen vet.
För vi har inte lyckats sett någon nu under hela våran städ-dag. Och det är ju konstigt !
Man borde ju se några om det nu är såna som spökar här.
Jag har sett nån liten kuse, men hur ska jag veta hur dom ser ut och så ?!
Mamma var hit med malmedel, tack mamma !!!
Så får se nu då.. Usch.
Man får ju panik. Jaja.

Igår kväll tog vi vagnen och gick över till Jockes mamma och pappa.
Jocke var där, och hans systrar med sina små bebisar.
Hann och se lilla Elsa, så söt.
Och sedan åkte jag, Elliot, Niklas, Jocke och Izza och tog ett kvällsdopp uppe i Grissjön.
Inte en aning om hur det stavas ?! Är en liten sjö här i Rengsjö iaf, och gissa om det var varmt. Såå otroligt skönt, och då är jag verkligen en badkruka.
När grabbarna står på stranden och jag en bit ut i vattnet så säger killarna lugnt och sansat: "Men titta, tror det är en orm som simmar där".
AAAH !!!! Jag rusar upp ur vattnet. Fy faaan !!
Jaja, första ormen för året iaf..

Får se om det blir oväder eller kvällsdopp ikväll.
Rengsjö brännbollen är i fullgång, men är så fruktansvärt varmt och kvavt idag, så vet verkligen inte om vi orkar göra så mycket mer idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar