onsdag 30 juni 2010

Staden Bollnäs.

Eftersom jag bara ääälskar bilder, så bjuder jag (nästan som vanligt) på några. :)

Idag vaknade Elliot, igen, mycket tidigt. Började nog med att springa och ge honom nappen vid fyra, höll på en timme. Tillsist gav jag upp och tog honom till sängen. Han var inte alls sugen på att somna om, så en slut och snorig mamma fick försöka hålla sig vaken och sysselsätta den lilla godingen. Är för den delan alldeles för varmt och ljust för mig för att kunna sova bra.. Blir nog en mörkläggningsgardin framöver skulle jag tro..

Kände mig piggare imorse, så vi åt en tidig lunch här hemma och åkte sedan in till mormor och morbror. Där fick jag med mig dem ner på stan. Jag var i stort behov av en mascara, ser ju ut som en lurv för jämnan, men lite mascara fräschar ju upp något iaf..
Träffade på Madde och lilla Engla, söthönan ! Och sen Annso och Maud. Och jag märker när jag står där och försöker vara glad och social hur svetten rinner.. Freeescht ?! Nee. Jenny Frank mådde nog inte så bra som hon trodde, SUCK !! Såg även Jossan Lenartsson och lille Alexander, måste försöka träffa dem någon dag. :)
Blev en mascara och ett fotoalbum. Så nu på kvällskvisten har jag scrappat. Åh, så roligt !! Jag älskar att pyssla och hålla på.. Det mår jag bra av. Tiden bara rann iväg iaf, och nu sitter jag här. Hinner nog inte kolla nå bloggar ikväll.. snyft..
Igår inhandlades två t-shirts och en adidas dress till lill killen, så hoppas de kommer på posten snart. :)

Åskade idag, och då var Jenny rädd. La mig på golvet med little E, läste en saga för honom. Högt, så jag inte skulle höra smällarna. Ringde till Niklas och bad han skynda sig hem. Haha. När han kom hem var jag inte alls sugen på att laga någon mat, var ju tvugna att handla mjölk innan vi kunde laga någon mat. Så ne, usch vilken tid det skulle ha tagit. Så denna gång, tro det eller ej, bad jag faktiskt om att få köpa någon mat. Erbjöd mig till och med att bjuda. ;) De ni, haha.
Så blev Max, mums mums ! Var riktigt gott. Tog äve en smält ost, och det gillar ju jag inte alls. Bara på fyllan. :b Men kände ingen smak idag, så jag tror det var gott iaf. Allt gick då i, och det är också ganska ovanligt. Niklas blev kanske lite besviken att han inte fick äta av mig som vanligt. Hiih.

Hoppas man är pigg till helgen. Förhoppningsvis ställer mamma och pappa upp husvagnen i Orbaden, och då blir det att vara där och glassa. ;) Haha, på tal om de ! Minns ni låten: Glasssssssssigt ?!?! Haha, skojj.
Jaja, märks nu att jag är trött. Så tackar för idag, god natt mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar