lördag 12 juni 2010

- Framkallning

Nu sitter jag och Älsklingen och myser framför en film. :)
Har blivit mycket fotbolls tittande idag.. Men Sverige är inte med.
Så jag är inte ett dugg intresserad.. eller jo, lite då. Men inte mycket !
Vår älskade sötnos sover sen länge.
Min syster berättade idag att dom inte hade fått sjungit nationalsången på deras skolavslutning. Och det tycker jag är riktigt illa. Det hör till våra traditioner, och har ingenting med någon rasism att göra. Löjligt !

Idag var vi in till Bollnäs på Expert. Framkallade bilder för över 1000 kronor.
Tror det blev ca 11oo kr. Haha, enbart på vår lille son ! ;)
Eller okej, kanske är 30 bilder med någon som håller i honom.
Men skönt att det är gjort, ska hämta ut dem till veckan.
Var sedan in till mamma och pappa på Ren.
Kollade fotboll, gav Elliot potatis och majs puré där, sedan fick vi lax med räkröra och till efterätt hallonpaj, mums !

Nu sitter Niklas och äter ostkrokar, usch !!! Luktar fotsvett !
Det är det absolut värsta jag vet, ostkrokar eller ostbågar. Kalla det vad ni vill. Uh !

Själv mår man lite illa, har Niklas också gjort idag. Så förstår inte varför han vräker i sig nu ?! Inge vidare. Men hoppas det inte är magsjuka.. Men det går väl inte de nu ?! Ajja, natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar