söndag 6 juni 2010

- En underbar helg.

Ja, igår var det grillkväll här i Solbacka. Bybor, eller vad vi ska säga, brukar visst döpa gårdarna här.
Helen, Jocke, Anna, Jimmy & Trosten var här. Grabbarna kom på crossarna och sen kom Anna, Helen och lilla Izza i bil. Flickorna hjälpte mig i köket medans jag bar runt på lillkillen som självklart ville vara med. ;b
Grillade och åt i massor, mums mums !! Sedan blev det lite kubbspel och en massa prat. Super trevlig kväll med mina älskade flickor. Som dessutom är mina barndomsvänner. Är så glad att jag har dom kvar !! :) Tack för allt flickor, och grabbar.
Här kommer en bild på oss som små. Från vänster: Helen, Jag, Anna och sedan den lite mindre är självklart lillasyster Pin (Josefin). ;)


Idag har vi storstädat, härligt. Tagit och fin städat båda toaletterna också.
Sedan bar det av till Bollnäs. Lämnade lille E hos min mamma och pappa, och sedan åkte vi och pantade burkar och stor handlade. Mamma fyller år i morgon, så vi tänkte att vi skulle fira henne redan idag. Och det enda hon önskade sig var att få gå ut och äta, så vi gjorde de. Hela familjen. Jag åt lax och pasta, smaskens ! Sen när vi kom hem fick vi god glass och kaffe.
Elliot fick dricka morotsjuice för första gången i sitt lilla liv. :) Hiih. Var nog lite blandade känslor där, först såg det ut att vara super gott, men sedan såg det lite mer tveksamt ut. :b

Har varit hemma ett tag, plockat in tvätten som hängt ute, badat Elliot och lite sånt.
Fick även hem Elliots Gå Stol idag. Tack snälla Elin Trygg som hämtade den åt oss !! :)
Och tack mamma och pappa för att ni bjöd på mat idag och för Gå Stolen. Ni är värd guld !!

Spännande och se vad mediumet säger i morgon.. Pinsamt om det inte är något.
Fast jaa.. nånting är det. Det vet jag. Det måste vara nånting..
Ni får väl höra i morgon, god natt.. :)

3 kommentarer:

  1. Sv: haha :D jasså! Jag brukar vara en sån som nöter samma film om och om igen tills jag kan varenda ord i filmen! :p

    Hehe tackar :)

    SvaraRadera
  2. Han fiskade i ljusnan, i närheten av renbron :)

    SvaraRadera
  3. Jadu, man har ju inte samma fart som man har haft tidigare om man säger så. Det vart bara ett ultraljud för det såg bra ut. Jag går ju på speciallistmödrarvården nu eftersom jag fick havandeskapsförgiftning sist. Så nu har jag sett den lille krabaten hela 3 gånger redan :) Idag kollade dom blodflödet till livmodern för, och allt såg bra ut :)

    SvaraRadera