torsdag 24 juni 2010

Dagen.

Idag sov mitt lilla hjärta enda till klockan halv elva, var upp en liten sväng vid sju.
Men enda tills halv elva ?! Jag vart alldeles chockad.
Det luktade fortfarande illa här hemma, så medans han sov duschade jag, åt frukost och hängde tvätt. Sedan gick jag faktiskt upp och väckte honom. Tänkte att vi skulle åka in till Bollnäs och äte lunch, för vill inte att Elliot skall andad in denna ånga..

I Bollnäs lämnade jag av lilleman hos hans mormor som fick ge honom lunch och så medans jag tog med mig min bror och åkte mot besiktningen.
Stod länge på parkeringen där tills vi upptäckte att dom hade stängt mellan 11-12. Så då åkte vi ibäg och köpte glass, hiih. Mums mums !
Sedan fick vi åka in, och bilen gick i genom.
Dom tyckte att jag hade gjort ett bra jobb. Haha, jag. ;)
Jaja, jag tog åt mig äran och åkte därifrån.
Hemma låg en glad och mätt liten Elliot på golvet och sprattlade.
Tog honom och stack iväg på ICA träffen och handlade lite.

Sen åkte vi hem och Elliot sov i vagnen.
Niklas hade slutat tolv, så vi höll på ute i trädgården.
Niklas gick runt med röjsågen och jag krattade ihop en massa skit sen veden.
Så nu är gården fin igen. :)
Och vi har fått bort lukten i huset, som tur är.

I morgon är det Midsommar..
Då börjar vi med att åka och äta lite lunch hos Niklas föräldrar.
Sedan bär det av till Winströmmarna där min familj är med husvagnen.
Och en massa andra familjer, som hängt med sedan barndomen.
Skojj skojj ! På kvällen är vi kommer hem är det nog också fest här på Bergavallen.
Grillning och fotbolls spelning. Kanske hinner vara med på det också ?!
Lät som att Helen, Jocke och massa andra skulle dit, så det blir ju kul. ;)

Nu är det tjat om Brännbollsyran, haha.
Men jag vet fortfarande inte om jag är så sugen..
Och jaa, alla som tjatar. Jag är en tråkmåns. :b

Ha en trevlig helg allesammans ! Får vi se om nå bilder kommer ut sen.
Känner man mig rätt så brukar jag vilja bild-dokumenterat. ;) Puss !

1 kommentar:

  1. ja, alltså jag ser ut som en tiger som fortfarande är "gravid" (eller vad det heter då tigrar är med "barn" xD) men vafan. som du säger så har man vart med om ngt ortoligt :D

    ja, hon är en lång och stor brutta, när är elliot född ? :) jag har inte följt din blogg, läste lite först nu då du hade skrivit :)

    SvaraRadera