måndag 28 juni 2010

Helgen har passerat..

Solen skinner ute och här ligger jag under en fleeze filt.. :/
Under midsommar kvällen kände jag mig inte alls pigg, och under natten fick jag feber, ont i huvudet och ont i halsen. Ligger än, suck !!
Typiskt när solen och sommarvärmen äääntligen kommit.
Jaja, försöker med allt för att bli pigg så fort som möjligt.
Vill kunna vara ute, busa med min son och hitta på saker. :b

Midsommarafton började hos Nikals familj med släkt och vänner.
Åt god lunch och sedan åkte vi in till Bollnäs. Köpte olja till pappa och godis till min syster.
Sedan åkte vi mot Vinströmmen. :) Där min familj och släkt och vänner befann sig.
Grillade, dansade, spelade basket och fotboll. Super roligt och trevligt. :)


Elliot satt och gapade åt alla som drack ur öl och cider flaskor.
Så tillsist fick han sig en egen burk, och något tokig han blev i den då. ;)


Känner inte för att skriva så mycket. Han är numera galen i sina fötter, älskar att leka med dem. Hiih. Så mysigt att titta på, hur fascinerad han kan vara av dem.


I helgen har älsklingen tagit hand om mig, ohc vi har myst hela helgen. Med ost och kex. Sen då har vi storstädat bilen, så pärlan blänker så fint. Och så storhandlat, vart riktigt dyrt denna veckohandling..

Idag skulle egentligen Niklas fått sparken, igen. Så vi såg framemot lite ledighet tillsammans, men han ringde på förmiddagen och dom har fått in mer jobb. Jaja, så vi får lugna oss lite. Semester snart, förhoppningsvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar