måndag 21 juni 2010

Soligt och fint..

Idag vaknade både jag och Elliot på helt fel sida. Båda var sura..
Men inte så konstigt.. Har varit upp många gånger denna natt.
Elliot har gnällt till ett x antal gånger, och Jenny Frank som vaknar för MINSTA lilla, har klivit upp och gett honom nappen. Och jag medans jag ändå är uppe på benen passar ju på att göra det mesta, mitt i nätterna. Går och dricker lite vatten, kissar, jaa.. You name it.
Sedan tar det typ en timme för mig att somna om, och denna natt har det varit så att då ville lilleman vakna igen. Eller han ville nog inte, men han gjorde det iaf.
Så då var det bara att börja om, ge nappen, känna efter om man är törstig eller kissnödig och sen denna långa process att försöka somna om igen.. Åh. :/
Det måste vara tänderna, han sover utmärkt annars. Har varit lite gnällig nu hela eftermiddagen. Jobbigt jobbigt.. Ännu tuffare när man inte får något avbyte.. :( Niklas har haft fullt upp med bilen ikväll. Sen åkte han och Jocke till Peter, så nio var han hemma igen.
Elliot var trött och sov då. Skönt. Jag ska också gå mot sängen snart, för mitt huvud håller på att gå sönder. Fy fan.. ): Har varit på Ren hos mamma idag. Hon åkte även med mig och storhandlade, Elliot fick ligga hemma och sova i vagnen medans Josefin och Monica solade och passade honom under tiden. Och när jag och mamma kom hem satt alla på golvet runt charmtrollet. ;b
Fick en sallad av mamma som jag mumsade i mig. Såå gott med sallad när det är såhär varmt.

Förlåt lilla grodan om din mamma är en sur/gnällig tant.
Men idag har inte riktigt varit min dag.. Och när man börjar fundera på när jag fick sova en hel natt sist, så är det inte konstigt att hela jag håller på att balla ur. :b
Och då har jag inte sovit dåligt pga Elliot, utan mig själv. Tankar, funderingar, oskön säng ?!
Jaa, jag vet inte exakt vad det är som håller mig vaken.
Men om man ska lyssna och tro på mediumet så var det inte alls så konstigt att man sov konstigt i det rummet.. Jaja.
Nog tjatat. I morgon får vi se vad vi ska hitta på.. Mamma, mormor och brorsan stack visst till Lobonäs i morgon. Syster börjar jobba klockan 13. Så vi kanske bara ligger hemma här och är.. sjuka ?! Får se hur man mår och så.
Ska lägga mig nu så kanske man är människa i morgon..
Känns som jag glömt säga något ?! Skrivit menar jag.
Hm, minna inte.. Jaja, god natt !

Jag Älskar Dig Elliot !!
Du är det bästa mamma har.

1 kommentar:

  1. Nä, det va ju inte unga mödrar, dåligt besviken jag vart när jag satte mej vid tvn och upptäckte det! Ja, teen mom har jag sett någon gång, men det är inte lika bra :P hehe.

    Det blev inge baka, mamma och pappa kom aldrig och hälsade på. Men i midsommar ska här bakas med kan jag lova! :D

    SvaraRadera