fredag 4 juni 2010

- Skärgården.

Har varit ute i Söderhamns skärgård ikväll i kusinernas stuga, så himla härligt !!
Och vackert som tusan.
Firade kusin Louice och Edvin. :)
Sedan kan jag meddela att jag fick en till liten kusin idag, Nelly. :) Hon var 53 cm lång och vägde 3800 gram. Hiih, så stort grattis till min farbror Pär-Åke och Johanna !

Är hemma nu igen, lite små trötta. Var in på Barnens Hus en sväng, handlade två snuttefiltar, en nappflaska, två bitringar, en sked och en Mcqueen tallrik. Tror det var allt. :b

Kollar på Bad Boys nu, alltid lika rolig. I morgon ska jag in till stan, träffa syster och gå på stan en sväng. Mamma fyller ju 41 på måndag, lill mammsen. ;)
På måndag kommer också ett Medium hit, så får vi se om vi har några andar/energier här i huset. Tog ett medium förr en gång till Framnäs också. Jag har ju denna "förmåga" att locka till mig eller ja.. "få kontakt". But I do not like it.. :/
I morgon blir det även grillning med Helen & Jocke, trevligt. Så hoppas solen är framme och värmer oss så vi kan sitta ute och njuta.
Go kväll. :b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar