fredag 18 juni 2010

Vår dag i bilder.

Våran dag började ganska tidigt idag, då lilleman bestämt sig för att det var dags att kliva upp. Tvättade han, byte blöjan, klädde honom och så tog vi nappen och snutten och gick ner. Niklas lät vi sova lite till, han är så sjuk, stackarn..

Sedan mitt på dagen blev det lunch för lill killen, som vanligt potatis och majs puré.
Mamma måste känna efter så det inte är för varmt. :bGott är det !! Mums mums. Sedan blev det lite äppeldricka och blåbärspuré.
Mmmm.. låter Elliot då. ;) Haha.



Sedan gjorde vi oss i ordning och åkte in till Bollnäs. Pappa Niklas fick dock vara hemma och vila. Åkte på Dollar och hann ifatt min mamma och syster, som bjöd på glass.
Sen var min syster snäll och följde mig och Elliot till Willy´s.
Skulle bara ha lite godis och dricka. :b


Tror det syns att vår son är en riktig BUSE. ;) Haha !
Han har verkligen blivit en vild liten gosse. Hiih.


När jag tar fram kameran så kan jag ta hur många kort som helst. Kanske ett liiiiitet minus, haha. Men jag älskar det, verkligen älskar !
Elliot har chockat sin pappa rätt rejält idag, han la av världens bajslass i morse.
Och ändå så har han bajsat två gånger till idag ?!
Ja, jag är också chockad, haha. Lite too much information där kanske. ;b
Jag och brorsan tog bilen till MM och köpte lite jordgubbar. Där stod det två små kalvar. Stackars små djur och stå där bland alla dryga människor och den där äckliga parkeringen. Hmf ! Fick med mig en super härlig efterätt till mig och Niklas som mamma hade gjort. Någon slags mousse ?! Som man hade jordgubbar till iaf. Mums !! Niklas som inte är så för söta saker, gav sin till mig ! Yeey. Haha. Fast jag skulle nog bara behövt en, men men..
Åt en härlig middag med helstekt fläskfilé, pommes, sallad, champinjoner (love it) och så den goda efterätten. Tända ljus och grejer. ;)

Här är sjuklingen med sin son. Stackars Niklas.. :( Hoppas han blir pigg snart, får isf ska vi till Gävle i helgen. Förmodligen på söndag. :)
Maja är också "sjuk", eller jaa.. Hon haltar som en tok. :( Inge roligt de heller.
Elliot har legat nakenfis på golver nu på kvällen och vi har filmat honom. Såå kul !!
Han har också gått med gå-stolen igen. :) Men han har inte vänt på sig så pappa Niklas fått sett. Men det kommer väl. Han är ju så nöjd när man lägger ner han. Och blir han förbannad ligger han bara och skriker. Han måste ju bli arg på det viset så han spänner sig och så runt på nå vis.. Jaja, jag vet ju att han kan bara han vill. :)
Nu ska jag prata med Niklas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar