tisdag 29 juni 2010

En god morgon ?!

Elliot höll på att vrida länge på sig igår kväll. Så höll nog på till nio, kanske. Ungefär. :b
Och imorse vaknade han före klockan fem.
Stackarn hade näsan full i snor, så han kunde inte andas.
Tog upp honom och la honom i våran säng.
Men han hade inga planer på att somna om.
Låg och pratade och jollrade högt. Och sedan gör han nå skrikljud,
och när han gör det låter han verkligen som en tjej. Haha.
Tar i med hela hans lilla kropp, och pip-skriker.
Han gjorde verkligen allt för att hålla sina trötta föräldrar vakna.
Stackars pappa Niklas som skulle upp och jobba.

Hade funderingar på att åka in till Hälsocentralen idag.
För nu är jag minst sagt less. Jag orkar inte vara såhär orkeslös.
Eller må såhär. Åh, damp damp ! :b
Men jag som har "sjukhus-skräck" väntar nog ett tag till.
Det blir nog bra snart. :) Har duschat nu, så känner mig något piggare.
Dock har jag fått en väldig hosta idag, eller väldig och väldig.. Den är jobbig.
Känns nästan som krupp-hosta, som jag hade när jag var liten.. :/
Bara inte Elliot får hosta, verkligen hatar när folk får svårt med andningen.

Elliot ligger på golvet och pratar och jollrar med tv:n nu, eller personen bredvid tv:n ?!
Hm. Jaja, låter som han börjat tröttna nu. Så ska fixa ett litet mellis innan lunchen.
Hoppas ni får en trevlig dag ute i solen ! :) Själv blir vi inne. Kanske går ut sen när pappa Niklas är hemma. Får se.

Undra om jag ska bråka lite på Jocke Trygg och höra om min tatuering är klar ?! ;)

1 kommentar:

  1. Usch, jobbigt! Tror att det är jobbigare med feber, fast det går väll förhoppningsvis över snart. Jag ska vara gravid hela sommaren :P haha. Vi hade BF 5 januari med honom. Krya på dej!

    SvaraRadera