måndag 28 juni 2010

- Lite tidigare..

Nu har vi provat att lägga lill killen lite tidigare.
Än så länge har det gått bra, fast han kanske vaknar super tidigt i morgon bitti.
Men men, det får man väl ta då. :)

Elliot åt middag med oss idag, fast banangröt och sedan åt han upp blåbärsburken.
Han har ätit super bra idag, roligt. Hiih.
Nu efter middagen var vi ner till Löten en sanbbis, slängde lite burkar och köpte chokladpudding. Så slängde ihop det och lite grädde när vi kom hem. Sen har vi gottat oss lite, hehe. Badade Elliot, och sedan fick han päron-banan yoghurt. Det gillade han. :) Tänkte att han skulle somna klockan åtta, men blev halv åtta. Liiiite tidigt, men men.

När vi satt här i soffan och drack kaffe, vi hade Elliot med oss. Så börjar Elliots gåstol plötsligt att spela. Hmm. Jaa, creepy ! Men men, ska jag vara riktigt ärlig så har aktiviteterna här nästan blivit snäpet värre sedan mediumet var här.. Tydligare, om man säger så. Dunsarna är högre, smällar, steg.. Det mesta, dock inga röster denna gång. Men det kanske kommer.. Får se..

Dom har bombat en FN-station i Gaza, ett barn läger. Alltså vad finns det för människor ?!
Vem faan ger sig på små barn ?
Ska mysa med Nicko nu. Jag mår inge vidare, suck ! Men dricker C-vitamin, som mamma Catharina tjatar i. Så jaa, mamma. Jag är duktig och äter/dricker c-vitamin.
God natt allesammans !

2 kommentarer:

  1. Jag tycker inte att det känns så litet längre.. Iofs så har jag varit större än vad jag var med hugo i typ en månad nu. Det är verkligen hur mysigt som helst med dessa sparkar :)

    Lägger ut en bild snart.. Just nu ser jag för jäklig ut och ska gå och lägga mej, får se imorn.. Kanse ;)

    SvaraRadera
  2. hihi, ja då är han inte så mkt äldre än mickis då :)
    vi har också börja lagt henne tidigt, vid sjutiden och då sover hon till sju morgonen efter. det är så skönt, fast vi får se hur länge hon vill göra det :)

    SvaraRadera