söndag 20 juni 2010

- Gävle shopping.

Här sitter Elliot i kundvagnen när jag och sys sprang runt på Willy´s. Vår goding !!

Framåt kvällen då var han trött, super trött. Dekade rätt rejält på soffan. :b

Det går aldrig att läman Elliot själv med morfar. Det blir bara en massa tok och bus. ;) Hiih.


Idag var vi ner till Gävle. Var super mysigt att det var bara vår lilla familj. Klev upp och gjorde oss i ordning i lugn och ro. Började på Biltema nere i Gävle, sedan Media Markt och sen Ikea och sen hela valbo köpcentrum. Inte hela, men de flesta affärer dög ju. ;b
Niklas köpte ett par Puma mjukisbyxor, jätte fina. Tänkte också köpa de, men jag vart snål (?!) ;o Eller ekonomisk skulle min käre far säga, hiih. Sen så köpte han en adidas fotboll.
Jag köpte två jeans leggins, har letat länge nu. Två bas-linnen och ett annar linne, och sen tre par trosor. Skulle behöva en hel hög, men men..
Elliot fick ett par shorts-hängselbyxor, tigertofflor, fem par strumpor, två mjukisbyxor, två t-shirtar och tre bodisar. Tror jag inte glömt något. :b
På Ikea fick Elliot en förvaringslåda med hjul till sina leksaker, en bil-matta till hans rum/alkov och mobilgrej. Mamma Jenny fick en massa stora ljus. :)
Ammade Elliot inne på Ikea, skippade hans lunch. Slögt av mig/oss, men det var så mycket folk och Elliot var trött. Lämpligt med tutten då. ;b
Jag och Niklas åt en jätte mysig och god lunch på ett café, medans lillkillen sov.
Han har varit super duktig idag, lille Elliot. Suttit snällt i vagnen.
Här nedanför kör han lite bil med pappa Niklas. ;b


Får se vad morgondagen bjuder på.. Fint väder har jag hört att det blir till veckan. Härligt härligt !! Ska iväg och storhandla själv, Niklas ska skruva klart bilen.. Har jag tur följer nog mamma mig. :)

1 kommentar:

  1. Ja det va riktigt super roligt faktiskt :) Har sminkat min syster idag men det blir ju så dåliga bilder med kameran men jag ska försöka fixa :) Annars får du väl ställa upp som provdocka ;P Haha :D

    SvaraRadera