tisdag 29 juni 2010

En trött och sliten mamma..

Ja, som rubriken lyder är jag helt slut.
Så tråkigt, men sant..
Försöker ju som sagt få Elliot att somna tidigare på kvällarna.
Så han får inte sova nånting efter de att vi ätit middag, fast han är jätte trött.
Det var han även nu när vi tänkte lägga honom vid sju, men än håller han på..
Hm, han tystnade nyss.. Men då var ju puckomamman Jenny upp och drog ner honom i sängen lite. Han bråkar ju och stymlar runt så han står ju typ på huvudet i mot spjäll stolparna, eller vad man ska säga.. Niklas är upp och plockar upp honom också. Men jag säger de, min rygg går snart av, och jag som är själv med Elliot hela dagarna, då kan man inte lära honom att man ska gunga honom till sömns. Det funkar ju inte ?!
Jaja, nu tystnade han igen iaf. Så hoppas lill skatten somnar och får sova.
Niklas är ute och pratar med Peter. Han har tydligen fått ihop BMW:n.
Är väl typ nån rallymotor i.. Ska gå grymt bra iaf.



Jag kände mig något piggare förut idag, så körde på och hängde tvätt, plockade undan här, vek lite kläder, plockade ut diskmaskinen, sedan gjorde jag en god fiskgratäng, mums !!
Skulle även försöka mig på att ge Elliot lite gröt medans jag lagade mat, men han var inte alls sugen på gröt. Fast jag försökte med allt. Suck. :/ Så efter det att jag och Niklas ätit fick han äta upp sin päron och banan yoghurt, har glömt hur det stavas nu också.. Suck. :b
Skulle aldrig ha gjort ett sånt ryck.. Är helt slut nu. Hostar och hostar. Svetten rinner och huvudet kokar.
Har satt in lite bilder i några ramar som jag målat, ska leta en fin plats och hänga upp dem på.
Ska betala några räkningar nu och köra igång en till tvätt, sedan ska jag däcka vid tv:n.
Måste väl in till Bollnäs och köpa nya kastruller, har ju förstört två stycken nu. Och nappar, har väl två fungerande nappar nu som killen gillar. Noga med sånt också. ;b

Hoppas man är pigg i morgon, så man kan in till Bollnäs och titta lite.
Skulle bli regn i morgon lät det som.. Får väl se.
Eventuellt Big Lake Run på Lördag ? :) Kan ju bli trevligt.
Men vill inte om det blir 30+, som dom sa att det skulle bli.
Får se vad veckan bjuder på, ska bli frisk först och främst.

1 kommentar:

  1. åh, ska åka till gagnef på em och kika på syrran som tävlar så då kanske man får se en massa fina bilar då :)

    SvaraRadera