måndag 7 juni 2010

- Medium..

Ja, i morse kom mamma till mig och Elliot. Vi väntade in mediumet som skulle komma och kolla energierna här i huset, om man säger så. :b
Var så nervös ett tag att hon inte skulle hitta något/några, att jag bara inbillat mig. Eller helt enkelt blivit alldeles galen.
Men nej då, jag klarar nog mig i från psyk ett tag till. Tack och lov för de !

Hon ville kolla runt i matkällaren, ute på ladan och ute i våran bod med ved, gräsklippare.. ja, allt var det nu finns där. Exakt hela gården kollade hon.
Spännande. Kan dra lite kort att hon fick kontakt med en kvinna och en man.
Förmodligen som har nånting att göra med huset/gården.
Och det förstod jag, har känt samma sak.
Hon berättade att hon gärna ville stå i vårat sovrum, och att vi förmodligen sover väldigt dåligt. Och JA, det är såå sant. Sen vill hon gärna stå vid Elliots säng, och det har ju jag också känt av. Jag vill inte lämna Elliot själv i ett rum, även om han sover !! För jag har hört röster, och hör steg och har till och med hört någon sätta sig på våran säng flera gånger. Och det hörs, för den knarrar när någon sätter sig.
Svårt att dra nånting kort när man blir så fascinerad av det, eller vad man ska säga.
Förstår att många utav er tror att jag är alldeles från vettet, och det är inte lätt att förklara för någon som inte tror på det här.
Jag vet inte själv vad jag ska tro.. Ibland tror jag på det här och ibland inte. Tycker det är så konstigt, likosm underligt..
Har träffat en del medium och alla har det sagt samma sak. "Du är medial. Du känner själv av. Du borde vidar utbilda dig, för du har den här förmågan". Och svaret är: Ja. Jag känner av, sett saker, hört saker och massa. Men jag är rädd för det, jag vill inte "prata" med dem. Jag är så mörkrädd. Precis som när jag var liten, har alltid varit och kommer alltid att vara. Jag har alltid sett och hört... "dem" (?!).
Men är det bara inbillning eller är man tokig ? Eller finns det en andevärld ?
Hur kan saker stämma så bra som de här personerna, som jag ALDRIG tidigare träffat eller hört talas om, berättar om någon död närstående ? Dom kan ju inte få information i från tomma intet ? Usch, jag är så kluven. :b
Hon prickade då in en massa som stämde, så ja ni...

Nog om de. Idag är det min mammas riktiga födelsedag. Så GRATTIS till min lilla mamma ! Hon är världens bästa. :)
Jag och Elliot följde med mamma in till Bollnäs efter medium- besöket. Stannade där ända till efter åtta. Fick äta där och sedan blev det mumsig marängpaj, aldrig ätit förut. Men det var gott. :) Lilleman var super trött så han somnade för längesen, haft super ont i munnen idag. Stackars mammas lilla älskling !! Han har vänt sig idag så mormor Catharina fick se. Duktiga killen !! Från rygg till mage. Hiih.

I morgon ska vi in och hämta upp mamma igen, det blir stan. Och sen kanske vi ska träffa Bea och Emilio ? :) Var egentligen träff med vår mammagrupp, hemma hos Anna och Wilda i Alfta. Men orkar nog inte åka. :/ Varit så mycket nu ett tag..
Funderat så huvudet gör ont också, känns som det kokar och ska ramla av snart..
Men kan inte skriva mer här, för många som läser. Så får lätta mitt hjärta på något annat vis.
God natt !

2 kommentarer:

  1. Uscha vad läskigt! Det är hemma hos oss och du och lilla Elliot får självklart också komma om ni vill :)

    SvaraRadera
  2. Kör hårt på en till vetja ;) Hittade du några fynd idag? :)

    SvaraRadera