söndag 13 juni 2010

- Jag ljög.

Våran son sover inte alls.
Han är så vaken som man kan bli. Oj oj. Förstår inte.
Han har inte sovit någon eftermiddag, och borde vara suuuper trött.
Men men.
Har försökt med vagnen nu ett tag. För orkar inte gå och gunga han.
Han är nämligen tung, vår lilla guldklimp.
Niklas tog över vagn-gungandet. Och jag tror han hade "fel" gungmetod.
Elliot började prata i vagnen och tillsist ser jag Niklas plocka upp honom.
Hmf, allt förstört.
Jag ska nu rycka ut igen och försöka få honom att somna om.
Men man kan ju hoppas på en lång sovmorgon i morgon, hehe.

Läst lite bloggar nu, roligt. Inte alltid man hinner, eller tar sig tid till det.
Fotbolls matchen är för övrigt tråååkig. Tysklan leder STORT.
Jag håller på dom, men ändå.. Så här överlägset är inte roligt.
Lite mer action vill man ju ha. ;) Nu ska jag mysa med grabbsen ! Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar