måndag 14 juni 2010

- Stan med syster.

Mammas lill groda. :) Han var trött i morse. Men mamma och pappa var glada och fick sovmorgon till klockan åtta.
Haha, tänk om jag kallat det sovmorgon för två år sedan. Det hade nog aldrig hänt. Man nu när man börjar bli vann att kliva upp tidigt så är det faktiskt ganska skönt, ibland iaf. Man hinner med mycket mer utav dagen. Fast dagarna går så fort. Hemskt fort..

Vi var hemma och mös länge idag. Åt lunch hemma, Elliot åt jätte mycket potais och majs puré. Det är favoriten de, hihi. Sen fick han en liten sked plommon puré, bara som lite gotta.
Sedan bar det av in mot Bollnäs. I bilen sms:ade jag med Bea, funderade på att möta upp henne och hennes familj på BVC. Men så ändrade jag mig, blev sugen på stan. Tänkte gå själv, fast jag inte alls gillar att gå själv. En sån där fånig sak som man kom in i, i "ungdomen", och jag har tydligen inte kommit ur den än. Jag har helst alltid någon med mig. :b
Men som tur var ringde min älskade syster, och hon hade slutat jobbet tolv. Så vi åkte och plockade upp henne och bar av till stan. :)
Vi dissade vagnen och bar runt på lillkillen. Vilket resulterade i en massa glada kompisar, bekanta och gamlingar kom och gullade. Hiih.
Johanna och Amalia träffade vi inne på Inter sport, och Elliot charmade dem lite extra genom att flina stort och skratta. Lill flirten. ;) Sedan träffade vi Ewa, Emma och Erica, och lika glad var han där. Och sedan kom det en gammal dam och sa att han var väl för söt och go och jaa, allt. :b Och som mamma blir man ju sååå mallig, för drt är ju det bästa man har. Så man visar ju stolt upp ! :) Provade lite hattar och kepsar idag. Här är vi på Lindex, sötnosen är trött. Men det var sista affären vi var på, sen åkte vi hem och han fick sova. Jag & Josefin la oss också och sov, efter det att sys lagade oss lite mat. ;o Tro det eller ej.. Haha. Hamburgare, mums. ;)
Elliot fick en ny dreggelscarf med en döskalle på och en skit snygg keps !! Kommer säkert bilder på det i morgon eller så.

Nu på kvällen har min mamma, pappa och Niklas pappa varit här och hjälp till med veden. Och det tackar vi innerligt för ! Så himla snällt att dom tar sig tid och ork att hjälpa till. Evigt tacksamma ska ni veta ! :)
Mamma och jag tog dock vagnen och pudlarna, Molly & Judith och så gick vi på en lång promenad. Runt Björtomta och så. Sån fin runda med massa djur och små djur bebisar. Hiih. Nu har vi fikat lite, sitter trötta vid tv:n.
Lillemans små ögon är påväg att slockna nu, men han kämpar in i det sista.
Rackarungen. ;b

I morgon får vi se vad vi hittar på. Ska iaf ner på stan och hämta ut våra bilder på prinsen. Åh, va roligt !!! Måste försöka ta mig tid att scrapa lite snart. ;)
Natti.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar