onsdag 2 juni 2010

Bal på Voxna Herrgård

Började dagen med att åka in till Bollnäs för att handla blommor, var där redan klockan nio. Mamma och mormor var också med, och lille Elliot bar jag runt i bilstolen.
En dam sa: "Men är det en liten pojke?"
Jag: "Öhm, jaaa ?!"
Damen: "Men ! Han är ju så nöjd, och rar."
Haha. Jo du, tänkte jag. Måste man vara tjej för att vara lugn/nöjd och rar ?
Jaja, jag har en duktig kille. Och jag är minst sagt stolt. :)

Låg sedan ute och solade med sys, eller ska vi säga flugbajsen ?! Hahahah !!
Låg där och, nee.. Vi satt ju. Ja, vi satt där och solade. Och så sa Jossan: "Men va faan var det där ?! Aah, jag har nånting på knäet ?!"
Jag lutar mig närmare, och brister plötsligt ut i ett as garv.
"HAHA, men Jossan. Det är en flugbajs !!! Eller nå?! HAHA".
Sen håller vi, helt seriöst, på att dö av skratt.
Där på min syster knä låg en liten, liten "kringla" med bajs. Uh ! ;)
Framåt eftermiddagen bar jag, Elliot, sys och mormor av till Voxna för Edsby/Alfta elevernas avslutnings bal. Och när vi klev ur bilen hade vi ett svart moln runt oss... MYGG !!!
Åh. I HATE it !!! Och för den delen så är jag allergisk mot mygg, och det är helt allvarligt.
Får jag för många myggbet så sväller jag som en galning, får feber och yrar. Haha. Niklas har haft många sommarnätter med en "groggad" Jenny, stackarn. Haha.
Jaja. Balen var i alla fall kanon vacker, och vid den där herrgården vart det ju helt underbart fint. Erica såg ut som en liten ängel, så fiiiin !! Och Marcus var riktigt stilig.

Nu är jag hemma i ett ny städat hus. Tack älskade Niklas !! :)
Vi kollar fotboll, Vitryssland - Sverige.
I morgon är Niklas ledig, WIIIHOO !! :) Då ska vi först på Jysk, sen Elgiganten, sen hem och plantera blommor och sen blir det Bollnäs för balen. :) Kul, kul !!

Har fixat en Gå Stol till lill prinsen ! Är inte dags än på ett tag, men man vet ju aldrig. Bra att ha en iaf. :)

2 kommentarer:

  1. Haha jaa han har 40 biobiljetter så det finns kvar ;P Så det är bara att säga till det om du vill ha :) Vad skönt att han är piggare :) Ja det får vi göra :)

    SvaraRadera
  2. Voxna Herrgård är mycket vackert. Roligt fler har minnen därifrån.

    SvaraRadera