fredag 11 juni 2010

- Bajs och spruta.

Har varit väldigt orolig för min lille son.
Det här var nämligen den sjätte dagen som han inte bajsat på.
Men i morse alldeles innan vi skulle åka in till BVC så gör han ett stort lass.
Haha, och gissa om mamma Jenny blev glad !!
Hade stått och laddat hela morgonen för att börja skälla på alla läkare i stan,
för att få en undersökning på honom.
Men som tur var så slapp vi allt sånt ! :)

Min mamma kom ner till BVC och var med och gav socker lösning medans Elliot fick sprutan. Och han var så duktig såå !

Var sedan på ICA kvantum och handlade lite saker till Elliot, och så lite behövligt till helgen. Är nu hemma igen.
Elliot har sovit i en timme, försökte sedan ge han lite morot och potatis puré. Men nej du !
Han skrek som en tok, gav han flaskan med lite pärondricka. Men det märktes att han var "tuttsjuk". Så det var bara att ge sig och ge han bröstet. :b Han har varit så duktig på att äta alla andra dagar så jag tänker inte göra någon stor grej utav att han inte ville ha mat idag. Jag tänker inte tvinga honom. Han kanske har ont efter sprutan och känner trygghet vid mig.
Vad vet jag ?! Klaga om ni vill. :b
Men man ska göra det barnet och en själv mår bra av. Och man ska gemensamt med barnet komma fram till vad som är bäst.
Han sitter i Gå stolen nu och pratar med sina gubbar. Och sin favorit, Nasse. Som är rosa. ;) Hiih.

Jag äter ägg-mackor, mums !! Är så jävla hungrig så vet inte vart jag ska ta vägen. Haha. Längtar tills Niklas kommer hem, så vi kan ha riktigt Fredagsmys !!
Ska göra hemmagjord pizza, och sedan blir det kanske nå gott och en film ikväll ?! :)

Min gulliga pappa ringde, snorig och febrig var han. Men jobbade ändå. Fy på han !
Han hade hittat en videokamera som han funderade på att köpa till oss.
Älskade lilla pappa, inte behöver du det !
Han tyckte vi kunde åka och titta runt någon dag.
Sedan sa han att han skulle komma i helgen och hjälpa Niklas med veden.
Men jag sa åt honom att ligga hemma och bli frisk. Men han lyssnade inte för fem öre.
Berättade sedan detta för Niklas, och han bara skrattade och sa att jag var sååå lik min far.

Jaja. Mys nu på i detta mysväder allesammans ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar