tisdag 1 juni 2010

Dagarna som varit..


Känner mig på mycket bättre humör nu, skööönt ! Har varit som en riktig super BIAATCH. Usch, varit jobbigt.. Men men, som sagt känner jag mig snällare, gladare och trevligare. :b Mycket är nog tack vare solen. Hur härligt som helst.
Har spenderat dom har två dagarna hemma hos mamma och pappa, i solen med sys och mamma. Hur nice som helst. Lille Eli har solhatten på sig och är bara allmänt super söt.
Han har inte mått så bra dom här dagarna, och det plågar mamma Jennys hjärta.
Han har haft feber och varit riktigt slö, är nog tänder som är på G.
Så läkaren ville inte ge någon 5 månaders spruta idag. Skulle ta det nästa vecka.
Men vägde och mätte gjorde vi, älsklingen är:
64,2 cm lång
och väger 7570 gram
och huvud 42,6


Tack mamma som följde med som stöd ! :)
Har spelat lite beach ball med sys idag, "shejkat" lite arse också. Haha. ;)
Igår åt vi hos mamma och pappa. Sedan tog jag och sys cykeln till Forsgrens, eller Petras heter det nu kanske. Köpte glass till oss själva, kulglass. Och isglass till Niklas och pappa.
Sååå gott ! Undetbart. Satt sedan ute på gräsmattan och mumsade i oss.
På vägen ner till kiosken träffade vi tre riktiga höghus. Och med det menar jag att de var kanon höga, en måndag eftermiddag ?! Va ?! Jaja, tragiskt.
Måste ju också säga att det var super längesen jag cyklade, och det var inte lätt alltså. Herregud, såg ut som ett fyllo som var ute på. Ännu värre blev det när jag skulle ha en strutglass i ena näven. Ojoj, men lyckades ta mig dit och hem utan att ramla. Yeeey, bra Jenny !! Men var nära ett X antak gånger, hahah !
Jaja, nu sover lill killen. Jag håller på att fixa håret, härligt ! Var längesen jag gjorde mig "fin" nu. Tänkte platta det lite innan jag lägger mig. Ska upp ganska tidigt imorn och åka in till Bollnäs för att köpa blommor, sedan stannar jag och äter i Bollnäs och sen bär det av till Voxna. Ska kolla på vacker bal, sånt gillar vi.
God natt ! :)
Ett jätte stort P.S !!!
Elliot skrattade för första gången åt mig idag. Några små skrattningar, så sött !!
En super glad/nöjd/stolt/lycklig mamma Jenny !! :)
Gjorde även morotspuré som han åt en del av, duktig kille !!!

2 kommentarer:

  1. Näe usch då, stackarn :( Dumma tänder! William har fått sin tredje nu och det märks på både humöret och i blöjan :P Haha. Önskar att alla kunde komma på samma gång! Ja ni får hojta till när han är fri från feber så kan ni väl kanske komma hit och leka lite :) hihi.

    SvaraRadera
  2. Hehe ja :) Med vad fort han växer lillknodden då :D Tyckte ni fick han nyss :) söt som socker! :)

    SvaraRadera