tisdag 29 juni 2010

Men hur lyckas du ?!

Vet egentligen inte varför jag sätter mig och skriver. :b
Elliot sov en kort förmiddagslur.. Så när han vaknade fick han lunch, och en bit banan på de. Han åt bra. Har lekt på golvet nu en stund, vädrat lill stjärten och så.

Duktiga mamman skulle till och koka nappar, igen.
Och tror ni hon lyckades ?! Svar: NEJ.
Alltså va ?! Vad är det för fel ?
Tog extra mycket vatten denna gång.
Men så ringde min kära mamma och jag var på toa, och sen la jag mig vid tv:n.
Jag känner för att hänga mig..
Vad gör man när man inte längre orkar med sig själv ?!

Blir förmodligen Bollnäs sen för att köpa bröd, kastruller och nappar.
Suck.
Hör att lillen inte alls är sugen på att sova uppe, han gråter.
Stackars liten. Måste springa upp och blöta på nappen lite.
Den enda napp han har kvar, som inte är smällt. Åh, morr.

Ska kolla Unga Mödrar nu. :) Men först försöka fixa klart med lill hjärtat.
Hoppas han vill sova, mamman behöver vila..
Känner mig dock liiite piggare, kanske ?! Vill tro på de iaf. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar